Sjå dette fine leikehuset som nå står ute på plassen foran Bygd2ahuset! Takken går til SIM som har spandert dette som gjer Huglo enna meir spanande for barnefamiliar, anten dei er fastbuande, hyttefolk eller tilreisande, og forsamlingar med barn. Her er moglighet for klatring i klatrevegg og i stege, rutsjing, byggja i sand, balansere, og å berre glede seg over spaninga ved å vera høgt over bakken. Supert.
Sandkassane har dekke til vern mot dyr som likar å leggja igjen “visittkort” – bør apsolutt nyttast når sandkassane ikkje er i bruk.









