På Nordhuglo har veien – som i utgongspunktet var asfaltert – vore prega av graving, anleggsområde og trafikk med kjempestore maskinar. Fyrst var det vegen til båthavna – som no er blitt den reine autostradaen og noko ein visar fram til turistar – og så var det ny graving for å leggja ny kabel mellom ferjekaia og trafoen. Ferja skal verta el-ferje, og då hadde straumkabelen ferja har nytta til no (og trafoen) for lita kapasitet. Og det var jo heile to år sidan vegen blei gravd i sist, ein kan ikkje venta at planlegging skal gå over lenger tid. Men no skal det verta slutt på søla: Mondag vert vegane grusa, og tysdag kjem asfalten – med båt! Vegen til båthavna vert den flottaste vegen på Huglo, det vert ein fin sundagsrusletur å gå frå Reset og heilt ut på moloen. Ute på betongklossen i ferjehamna kjem ladestasjonen etter kvart. Vert det då plass til å stå der med fiskestong?
Huglo har til no hatt 9,28 kilometer med asfaltert veg. Kor mykje vert det no? Og kva heter den nye vegen?